Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

wtorek, Grudzień 20th, 2011

1. Jak się zarejestrować w serwisie www.ofertyregionalne.pl?
Aby się zarejestrować w serwisie www.ofertyregionalne.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny.
2. Jakie są opłaty za korzystanie z serwisu?
Korzystanie z serwisu www.ofertyregionalne.pl jest całkowicie darmowe.
3. Jak dodać ogłoszenie?
Aby dodać ogłoszenie należy się najpierw zarejestrować, potem wystarczy wejść w zakładkę „Dodaj ogłoszenie” na górze strony.
4. Jak wybrać bezpieczne hasło?
Hasło nie powinno zawierać spacji i nie może mieć mniej niż 4 znaki. Hasło nie powinno być prostą kombinacją liter klawiatury np. asdfjkl czy 12345678 oraz nie powinno być takie samo jak login, nie powinno być nazwiskiem.
5. Jak usunąć ogłoszenie?
Aby usunąć ogłoszenie wystarczy na stronie Administracja wybrać Edytuj Ogłoszenie a potem kliknąć na usuń przy wybranym ogłoszeniu..
6. Jak zmienić treść w swoim ogłoszeniu?
Aby usunąć ogłoszenie wystarczy na stronie Administracja wybrać Edytuj Ogłoszenie a potem kliknąć na modyfikuj ogłoszenie przy wybranym ogłoszeniu..
7. Co to jest WAP?
Mogą Państwo obejrzeć 10 ostatnich zamieszczonych ogłoszeń korzystając z telefonu z usługą WAP. Odwiedź serwis http://ofertyregionalne.pl/wap/index.wml używając przeglądarki WAP swojego telefonu.

Copyright © 2009/2014 OfertyRegionalne.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone - Inpero.pl